Koselig at du kikker innom

onsdag 10. januar 2018

Teslakunstneren

¢


 I mai måned 2017 malte jeg 8 forskjellige malerier med Tesla plassert i naturen. 
Jim Roger Johansen bor i Nordland og han har tatt enormt mange fine fotografier av bilen sin rundt omkring i den fantastiske naturen der oppe i nord. Disse bildene har han publisert på forskjellige Teslasider, og det var hans bilder som ga meg lysten til å prøve meg som naturmaler. 
Jeg har aldri noen gang malt naturbilder tidligere, og biler har jeg heller aldri prøvd meg på. Men med Jim Roger Johansen som en ærlig kritiker på telefon, så malte jeg meg gjennom 8 bilder. 
Målet var å ta med meg malerier til vårtreffet for Tesla Owners Club Norway i juni og vise de fram, der.


Plutselig en dag, mens jeg sto og malte, kom en journalist fra Eikerbladet inn døra. Han hadde sett at døra sto åpen til atelieret og lurte på hvem det var som holdt til inne i Det lille rød huset.Og der sto jeg og malte Teslabilder, og de ville han jo såklart ha med i en liten sak om meg. 

Og plutselig ble jeg presentert som "Teslakunstneren".




Bildene henger nå til utstilling i Det lille rød huset, og alle er de for salg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar