Koselig at du kikker innom

onsdag 13. februar 2013

Tanker i februar

 Julepynten kom ut av huset rett etter nyttår, og den deilige stuen i hvitt kom fram igjen. Det er nydelig å kunne sette seg i stolen og la øynene gli sakte rundt i hele rommet og bare føle en inderlig ro. Sølvbryllupskjolen pynter opp med sin kongelige blåfarge og minner om den mest fantastiske festen jeg noensinne har opplevd. 2012 var et lykkens år, nå er vi allerede godt inne i 2013, og jeg er sikker på at året vil bringe mange hyggelige hendelser inn i livet vårt.



 Et malekurs har det allerede blitt på meg i dette nye året, og flere store malerier ble født. Denne våren skal jeg være med på mange ting, og malekurs blir det flere av. Spennende å se hva de hvite lerretene skal fylle med og hvilke farger som viser seg.





Denne våren vil jeg bli synlig på TVskjermene i en helt ny serie på TV3. En hovedperson står fram med et dilemma og spør 30 hjelpere om hvilken vei han skal velge i livet sitt videre. Jeg ble plukket ut som en av de 30 hjelperne i et av programmene, og fikk oppleve en sterk uke med mange følelsesmessige ting som sto i kø for å komme fram i lyset. Håpet er at vår hovedperson kan klare å leve videre med det rådet vi ga ham, og vi følger stadig med ham på facebook blant annet.

Det aller siste bildet jeg har lyst til å vise fram denne gangen er et blinkskudd jeg tok på jobb en kald vinterdag. Skøytebanen i Solbergelva har fått pingviner som en god medhjelper til barna når de skal lære seg å stå på skøyter. Denne gutten visste hvordan han skulle gjøre det og når jeg ser på bildet i dag så ser jeg en "ballettdanser på skøyter sammen med dansepartneren sin. Jeg er heldig som får lov til å ta slike bilder og ta vare på øyeblikkene for ettertiden.

Fortsatt god vinter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar